Mesto bohov
V slumoch v Riu sa rozchádzajú cesty dvoch detí, pričom jedno sa snaží stať sa fotografom a druhé vládcom gangu. Cidade de Deus je najstarší a najnebezpečnejší slum Ria De Janeira a zároveň najboľavejšie miesto metropoly karnevalov. Buscapé sa tu narodil, aby žil, miesto toho je však odvlečený do sveta, v ktorom sa jeho najlepší kamaráti miesto s hračkami hrajú s nabitými pištoľami. Zúfalo sa snaží ostať stranou od desivého násilia, ktoré zachvacuje jeho priateľov a mení ich v mladistvých zločincov zabíjajúcich sa navzájom kvôli obchodu s kokaínom, z nenávisti, ale aj z čistého rozmaru. Pred Buscapého očami sa chudobná štvrť v priebehu troch dekád – od 60 do 90 rokov – premieňa na dymiace bojisko, na ktorom si ozbrojené gangy s ľahostajnosťou riešia svoje účty za bieleho dňa. Buscapé vidí umierať nevinných a tých, ktorých obdivoval a miloval. Jedinú istotu vo svete každodenného krvavého násilia pre neho začne predstavovať fotoaparát, ktorým začína dokumentovať mestskú džungľu okolo seba. Začína chápať, že prežiť môže len vtedy, ak utečie do normálneho sveta – za hranice štvrte, ktorú má rád ako svoj domov, ale ktorú nenávidí ako hrob nevinnosti, nádeje a lásky.
Viac informáciíO programe
V slumoch v Riu sa rozchádzajú cesty dvoch detí, pričom jedno sa snaží stať sa fotografom a druhé vládcom gangu.
Cidade de Deus je najstarší a najnebezpečnejší slum Ria De Janeira a zároveň najboľavejšie miesto metropoly karnevalov. Buscapé sa tu narodil, aby žil, miesto toho je však odvlečený do sveta, v ktorom sa jeho najlepší kamaráti miesto s hračkami hrajú s nabitými pištoľami. Zúfalo sa snaží ostať stranou od desivého násilia, ktoré zachvacuje jeho priateľov a mení ich v mladistvých zločincov zabíjajúcich sa navzájom kvôli obchodu s kokaínom, z nenávisti, ale aj z čistého rozmaru. Pred Buscapého očami sa chudobná štvrť v priebehu troch dekád – od 60 do 90 rokov – premieňa na dymiace bojisko, na ktorom si ozbrojené gangy s ľahostajnosťou riešia svoje účty za bieleho dňa. Buscapé vidí umierať nevinných a tých, ktorých obdivoval a miloval. Jedinú istotu vo svete každodenného krvavého násilia pre neho začne predstavovať fotoaparát, ktorým začína dokumentovať mestskú džungľu okolo seba. Začína chápať, že prežiť môže len vtedy, ak utečie do normálneho sveta – za hranice štvrte, ktorú má rád ako svoj domov, ale ktorú nenávidí ako hrob nevinnosti, nádeje a lásky.