O mužoch, ženách a deťoch
Ako už sám názov poviedkového filmu O mužoch, ženách a deťoch naznačuje, spoločnou témou štyroch samostatných príbehov sú vzťahy medzi najbližšími, ktoré zvyknú byť v realite i na obrazovke veľmi dramatické. Scenáristka Zora Krištúfková sa ako všímavá pozorovateľka inšpirovala priamo bežným, každodenným životom, aby hodnoverne zaznamenala plusy a mínusy, nádeje a bolesti súčasnej partnerskej komunikácie. Autorke však nešlo len o zachytenie rôznych podôb manželských kríz, zaujímal ju aj ich dosah na krehkú detskú dušu. Aké šance majú tí najmenší brániť sa tlaku rodičovských nezhôd a konfliktov? Prvá poviedka Modriny sa odohráva v ateliéri, do ktorého sa príde odfotografovať mladá, surovo zbitá žena (Oľga Solárová). Ako vyrieši svoj problém bezdetného manželstva a násilného partnera? V ďaľšom príbehu Sova (Kamila Magálová) oznámila mužovi (Marián Slovák) svoj úmysel rozviesť sa, pretože čaká dieťa s iným. Práve vo chvíli, keď po rokoch preberajú vytúžený nový byt. Ako zareaguje na túto novinu manžel, otec malej Zuzanky? V tretej poviedke More sa mama (Zdena Studénková) márne pokúša utešiť svojho syna (Paľo Kornúcik), že v rozpadnutom vzťahu všetko funguje tak, ako má, keď si otec nenájde čas ani na oslavu jeho narodenín. V poslednej epizóde Slon je to práve malý chlapček (Stano Gál), ktorý sa vo vlaku pokúsi nájsť pre seba ocka (Ján Greššo) a pre mamu (Táňa Kulíšková) muža. Podarí sa mu to, s čím majú dospelí často problémy? Ak vás zaujímajú odpovede na tieto otázky, nenechajte si ujsť snímku renomovaného režiséra Stanislava Párnického O mužoch, ženách a deťoch. Civilne vyrozprávané minidrámy sú presnými charakterovými štúdiami, ktoré dokážu prekvapivo zapôsobiť aj vďaka nevtieravo autentickej vizuálnej podobe diela, vytvorenej kameramanom Stanislavom Szomolányim.(oficiální text distributora)
Viac informáciíO programe
Ako už sám názov poviedkového filmu O mužoch, ženách a deťoch naznačuje, spoločnou témou štyroch samostatných príbehov sú vzťahy medzi najbližšími, ktoré zvyknú byť v realite i na obrazovke veľmi dramatické. Scenáristka Zora Krištúfková sa ako všímavá pozorovateľka inšpirovala priamo bežným, každodenným životom, aby hodnoverne zaznamenala plusy a mínusy, nádeje a bolesti súčasnej partnerskej komunikácie. Autorke však nešlo len o zachytenie rôznych podôb manželských kríz, zaujímal ju aj ich dosah na krehkú detskú dušu. Aké šance majú tí najmenší brániť sa tlaku rodičovských nezhôd a konfliktov? Prvá poviedka Modriny sa odohráva v ateliéri, do ktorého sa príde odfotografovať mladá, surovo zbitá žena (Oľga Solárová). Ako vyrieši svoj problém bezdetného manželstva a násilného partnera? V ďaľšom príbehu Sova (Kamila Magálová) oznámila mužovi (Marián Slovák) svoj úmysel rozviesť sa, pretože čaká dieťa s iným. Práve vo chvíli, keď po rokoch preberajú vytúžený nový byt. Ako zareaguje na túto novinu manžel, otec malej Zuzanky? V tretej poviedke More sa mama (Zdena Studénková) márne pokúša utešiť svojho syna (Paľo Kornúcik), že v rozpadnutom vzťahu všetko funguje tak, ako má, keď si otec nenájde čas ani na oslavu jeho narodenín. V poslednej epizóde Slon je to práve malý chlapček (Stano Gál), ktorý sa vo vlaku pokúsi nájsť pre seba ocka (Ján Greššo) a pre mamu (Táňa Kulíšková) muža. Podarí sa mu to, s čím majú dospelí často problémy? Ak vás zaujímajú odpovede na tieto otázky, nenechajte si ujsť snímku renomovaného režiséra Stanislava Párnického O mužoch, ženách a deťoch. Civilne vyrozprávané minidrámy sú presnými charakterovými štúdiami, ktoré dokážu prekvapivo zapôsobiť aj vďaka nevtieravo autentickej vizuálnej podobe diela, vytvorenej kameramanom Stanislavom Szomolányim.(oficiální text distributora)